26 . 11 . 2011

whyy tulis 26 right ? dah benda jadi 26 .
hmm , sedih gila

aku rasa aku ditipu sangat teramat lah sedih maybe disebabkenn dulu aku pernah buatkat orang then jadi balik kat aku like people said ' what goes around , comes around ' aku sedih .
macam ni ceerita dia , tengah tengah aku kemas bilik ada orang call aku then kata hari ni aku nak keluar dengan f**** nak settlekenn benda ni , aku dalam hati ' hmm , berdating lah tu' . sedih gila aku pun kata lah okayy , kau settle kenn then aku settlekenn pula , then aku dengar dia 'bie bie bie ' eeihh dalam hati nak sepak jea betine ni , aku sayang pakwe aku lah , then dia boleh marah marah aku cakap aku bodoh couple dengan pakwe dia heyy hello aku tak tahu okay dia pakwe kau ! so ?? fuck punya bitch . urrghh ! hati aku sedih sangat .


Ya Allah kau tabahkenn lah hambu mu ni sorang , supaya boleh terima dugaan mu ini . hmm , amin !




#wanttokillmyself .

No comments:

Post a Comment