sad time :(

memang betul apa yang orang kata jangan terlalu happy sangat lama lama akan jadi duka . hmm , hari ni hari yang paling aku benci sekali .
air mata aku tak terhenti henti mengalir , hmm . aku dengar hati aku hancur , i hate it .
aku benci bila ada masalah dengan dia , aku benci sangat . i hate it but whyy it has to happen , hmm . perempuan tu sound aku kot . ayat dia yang paling aku tak boleh lupa ' kau tak ada jantan lain ke selain pakwe aku ' aku dalam hati sakit sangat tapi aku fikir balik , 'wehh perempuan kau takk nampak kea kita orang couple , kau tu pula apasat profile picture gambar lelaki pastu nak kecoh apasat . pergyy mampos kau lahh ' hati aku sakit sebab kenn kau BETINE SYIAL . Hmm , apa apa pun aku tak ada mood hari ni sebab kau , puas ke hati kau sekarang ?? bodoh punya betine . ! BETINE SYIAL ! BODOH PERGYY MAMPOS !disebabkenn kau jugak tangan aku berdarah . aku benci kau !
                                                                                    i'm being force to smile :']
                                                   i just can't stop thinking our problem . just hate it !

No comments:

Post a Comment