hee :)

lama aku tak update hee :)
meyh nak cerita satu cerita .


aku rasa sedih sangat sebab aku baru tahu aku kena game . hmm , macam bangang kenn ?
bila kau dah sayang gila baru dapat tahu aku kena game macam bangang jea . hmm , maybe nasib aku dah macam tu kenn ? biar lah , hmm . mungkin lepas ni aku malas nak fikir pasal couple couple ni buang masa jea , aku sayang gila babi kat , tapi aku tak tahu aku dah clash belum dengan dia cause dia tak cakap apa apa kat ,
aku call dia off fon , aku mesej facebook dia , dia tak reply . huhu
 . kenapa semua ni jadi  kat aku ? aku syang dia sangat . ex aku yang dulu pun 6 bulan lebih aku tak boleh lupa tentang dia apa lagi ni , aku sayang dia sangat . aku tak na dia tingal ken aku . memang mula mula couple sweet sangat mulut dia tapi tengok apa dioa buat kat aku sekarang ?
hmm , aku sedih sangat . nak cakap aku batak dia ? memang aku batak pun dengan FIZI ERISH cause dia jea lelaki yang buat aku cair . apa apa pun aku harap dia sayang aku macam mana aku sayang dia .

No comments:

Post a Comment