aku rindu kau :')

aku rindu gila kat kau , aku rindu dengar suara kau . aku rindu kau tanya aku dah makan kea belum
aku rindu suara kau , aku rindu kau tanya aku sihat ta ,
aku rindu tanya aku tengah buat apa . aku rindu kau ambil berat pasal aku ,
aku rindu kita hang , aku rindu pegang tangan kau .
aku rindu tengok muka kau .
aku rindu dduk sebelah kau ,.
aku rindu gaduh dengan kau ,
aku rindu engkau !!
aku harap sangat hubungan kita macam dulu , aku sayang sangat kat kau .
aku rindu semua tentang kau . aku rindu jeolous aku kat kau .
aku rindu kau . bie sayang rindu sangat dekat bie , sayang minta maaf sangat kalau bie tak rasa macam mana sayang rasa untuk bie , sayang minta maaf sayang nangis untuk bie . bie juga cakap jangan nangis buang air mata jea . huhu . aku rindu kau cakap 'iloveyousayang' ' i will never leave you what ever happen i will stya beside you ' tapi bie mana bie ? bila sayang perluken bie ?
bie sayang ta boleh berhenti nangis bila taip semua ni , cause sayang teringat semua kenangan kita . aku takken pernah berhenti menyayangi kau . :'(

No comments:

Post a Comment