kau orang nak tahu ta ?

aku rasa sedih sangat bila baca blog member member aku atau pun someone else . hmm , aku ni nak juga post benda benda macam tu . ni tengah taip pun airmata jatuh . huhu . aku rindu sangat kat kau .
aku sayang kat kau , kita ta pernah text , kau ta pernah call . kau kata fon kau rosak , kau ingat aku apa ? tunggul  kau . aku tahu mungkin kau nak sakit ken hati aku ken ? supaya aku minta clash dengan kau ken ? 
aku banyak sabar dengan kau . tapi kau tetap buat taik dengan aku . kau nak sangat kea aku cakap benda tu ?
aku rindu kau lah . kau tahu ta ? aku ingat kau tiap hari tau , aku sedih . aku demam dua hari sebab rindu sangat dekat kau , tapi ada kau kisah ? ta ken ?
aku tahu aku bagi kau just zero right ? aku sedar , ta apa 
aku tahu aku ni ta sesuai  untuk kau , kau hot .aku ni just zero . 
apa apa pun aku nak kau tahu yang kau selalu ada kat hati aku :) . walau macam mana kau sakit ken hati aku teruk mana pun , aku tetap sayang . kau tetap dalam hati aku .
' bie , bie tahu ta apa yang sayang tulis kat blog ni mesti air mata sayang jatuh kenapa ek ? . hmm , sayang takkan pernah dapat lupa ken bie . you always in my heart .  
bie nak tahu ta . sayang bila rindu bie sayang akan tiba akan bad mood . habis semua orang sayang marah . huhu .
i miss you hunny bunny .
aku rindu kau panggil aku gemuk . aku rindu kau cakap i love you , aku rindu kau cakap yang kau rindu aku . aku rindu  semua tentang kau . sampai bila kau nak buat mcam ni kat aku ?
aku faham , aku ta secantik awek awek kau yang dulu .
aku tahu i'm not in your list for ciri ciri  gf yang kau nak .
aku tahu , aku sedar aku siapa . huhuhu .
aku tahu aku ta sesuai dengan kau . kalau kau cakap kau ta nak aku pun aku faham .
just don't play with my heart bie , aku merayu kat kau .
apa apa pun i miss you
                 muhammad hafiz bin suhaimi forever and always . 
i love you damn much :)
                                          

No comments:

Post a Comment