aiisshh ! apa patut aku buat ?

okay , nak cerita ni . 
okay hari tu aku ada send message kat fb dia  , tapi dia ta reply . lama lah juga dalam dua minggu lepas . aku tanya dia kita couple lagi kea ? aku just nak tahu apa relationship kita orang aku ta nak dia game aku , aku ta nak dia diam jea . aku tunggu punya tunggu dia ta reply message aku tu .
so aku ambil keputusan biar lah . then tup tup dia reply text  aku semalam . punya lama aku tunggu , urrgghh ! aku baru try nak lupa ken kejap benda ni but dia dah reply apa apa pun dia cakap dalam message dia . 'kita couple lah sayang , apewlha sayang ni . bie ta pakai fon sekarang ancet bie rosak '
tu jea dia cakap ?? bukan main lama lagi aku tunggu dia reply ? hmm , aku sayang dia aku ta nak lepas kenn dia . Ya Allah berikan lah aku petunjuk apa patut aku buat sekarang ??
:'( . aku menangis fikir kau tapi kau ta pernah  fikir aku ?
kenapa takdir aku macam ni ? ta pernah dapat lelaki yang setia ?
hmmm . aku penat nangis setiap hari fikir benda ni jea . dia ingat aku apa ?
dia selalu kata dia takken tinggalken aku , takken pernah curang ? but now what ? 4 orang dah dia curang dengan aku ?
dia ingat aku tunggul nak tunggu dia , heyy you idiot !! tolong lah sayang aku ta pun jujur dengan aku kalau kau ta nak kat aku dah !

No comments:

Post a Comment